lagom sliten.

0
tänkte dra min helg nu i kort drag..
lördag jobbade jag mellan 7-4. hjälpte sedan pernilla att packa in saker + lasta häst och åkte med henne till stallet.
åkte från stallet vid 6
han bara hem, duscha, käka och fixa mig.
sedn åkte jag till elin, och inte långt därefter åkte vi till pysen där det va fest!
dock blev det en lugn kväll för mig och elin, vi pkte hem redan halv 12.
 
söndag blev det jobb 7-4 och hjälpte även då pernilla med lastning osv, och åkte sedan till stallet.
hade en mysig kväll i stallet med fika och grejer. kom väl hem vid halv 8 tiden.
somnade redan  halv 10.
 
idag vakade jag ganska tidigt, (halv 9), såå gick då en liten runda och sitter nu och käkar frukost. börjar skolan 12.25 idag, inte helt fel!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?