MITT NYÅR.

0
Vet inte ens hur jag ska forma detta inlägg. finns likson inte ord som räcker till känns det som.
Hade verkligen den bästa kvällen, bättre än jag någonsin kunnat tänka mig!
 
Hemma hos maria inleds kvällen med förrätt, varmrätt och efterrätt. Grymt gott!
blev även en massa tävlingar. vi va placerade kille, tjej, kille, tjej osv. så va en kille och en tjej i varje lag. I mitt lag hade jag jonathan. grymma var vi!
 
 Alla dansade och va taggade. tolvslaget firades med champagne, pussar, kramar och fyrverkerier. och såklart, i sällskap av världens finaste vänner!
Efter det fortsatte festandet tills kropparna inte pallade trycket längre.
 
´Tror inte jag riktigt kan förklara känslan av hur grmt allt va. Det finns verkligen inte ord.
 
Men ett stort tack till Maria som var värdinna för kvällens bravader ;) och även ett stort tack till alla andra vänner som var med. NI ÄR BÄST!
 
(Bilder från kvällen kommer senare.)
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?