Man känner ju att man lever..

0
gud vilken kväll det blev igår haha..
vet knappt vad jag ska skriva, sjukaste på länge!
 
Hade grymt roligt, länge sen jag skratta så mycket (som jag även skrattade idag,-dagen efter..)!
lärde känns en hel del nytt folk, hade riktigt skoj hos anton, blev god mat, god dricka, beerpong, och ja. Galenskap!
väl i stan blev det SJUKT mycket dans, efter partybuss, bråk med vakter, sprungit genom hela stan ett par gånger och en massaaa mer!
 
kvällen slutade hemma hos Anton, med honom, Elin och Billing!
 
och ja. idag mår man...
 
mamma hämtade mig hos Anton efter vi vaknat osv, stack då med mamma och köpte mat (onyttig tjej, hej!) sedan blev det hem och sova en stund.
vid kanske halv 4 kom Anton och Elin och hämtade mig och vi begav oss då ut till tylösand för att kolla balen.
 
är nu hemma igen och ska ta det oerhört luuuugnt ikväll, sitter just nu och myser med min bebis! 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?