Redan taggad!

0
Är inte långt kvar till midsommar nu. När jag tänker på midsommar, då känns det som sommar!
God mat, massa jordgubbar, fina kransar och goa vänner.
 
Är dock lite besviken. Hade väl börjat planera lite smått, med elin och ja några till.
Det blev det inget med helt plötsligt. Menmen.
Känner jag mig själv, och även Elin rätt, så kommer vi lösa det här galant, antingen kommer vi "fira" med några andra eller så kör vi vårat eget race, och löser allt helt själv. Nästan då det brukar bli allra bäst ;)
 
Taggad är jag i alla fall. och Längtar!
Den sjuka känslan, när jag vill att det ska bli söndag och att Elin ska åka till Turkiet.
Men såklart längtar jag för att då kommer hon snart hem igen, och då är det inte alls långt kvar till midsommar! haha :D
 
Bjuder på lite bilder från i lördags. Bättre sent än aldrig antar jag!
Men hade verkligen en galen kväll då. Midsommar borde blir lite lugnare. Men självklart liiiite galet ändå ;)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?