Heeeeelt slut...

0
Har på de två senaste nätterna sammalagt sovit ca 5 timmar.. det känns måste jag säga!
igår blev det som sagt utgång, grymt säger jag bara!
dansade oss svettiga och sjöng oss hesa på tre hjärtan, där även trubaduren fick igång alla människor som var där, att sjunga för mig. knappt pinsamt hahaha!
 
Träffade även där gamla barndomsvänner, alltid lika goa! :')
 
idag var det tidig uppgång, fick gäster redan halv 10, men mysigt var det, vi åt en stooor god frukost, och sedan myste jag med elliot och alvar ett bra tag. klagar inte!
 
resten av dagen har spenderats i stallet, har börjat sätta igång pixi nu igen.. tjock som hon är haha..
käkade tårta gjorde vi med!
sen blev det bara en massa chill med simon, kevin och emilia! 
 
har firat mig här hemma ikväll, god mat och ännu mera tårta hehe ;)
men ska nog snart sova, har en lång dag som väntas imorgon! 
 
Får avsluta med en bild på finaste Alvar! 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?