#kärlek

0
Oj vad jag har varit slarvig... 
Men vi kör en liten sammanfattning av de jag missat skriva helt enkelt! 

Onsdag
Startade mitt höstlov med jobb. Cash is king! 
Kvällen spenderades hos Amanda där det vart fest, dock blev det ingen dricka för min del, men hade trevligt ändå!

Torsdag 
Tidig morgon i stallet. Mys!
Åkte hem till Petra för massa kaffe, skitsnack osv.
Hämtade Elliot på skolan strax efter 12 och tog en runda med honom till eurostop. 
Sedan hem till dom i simlångsdalen igen där min kväll/natt spenderades! 

Fredag
Idag är det världens bästa väns födelsedag! 
Ännu en gång, grattis Elin! :D 


Hämtade upp henne vid 8 tiden imorse och begav oss ut på äventyr. Målet var Ullared.
Där spenderades måånga timmar fyllda av sjukt mycket skratt, shoppande och galenskaper! 
 
Blev stallet när jag kom hem, och sedan en myskväll här hemma. NJUTER redan till tusen av detta lov!










NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?