VILKEN DRÖM.

0



Herregud. Njuter verkligen av vartenda mening i detta inlägg. Allt låter som en dröm. 
Hade verkligen varit något för mig, och hade sökt direkt om det inte varit för att jag fortfarande går i skolan.. 

För det första är Tyra en stor förebild. Sjukt grym tjej det där. 
Men allt annat, utöver att det just är Tyra, känns helt galet bra. 
Tänk att bara komma iväg dessutom. Halmstad är inte min grej. Typ.. 

Jobba med det jag trivs som allra bäst med.
För det är ju faktiskt så. Stallet är det enda stället jag verkligen mår till 1000% bra på.
Tänk då att få jobba inom den delen. Gör det varannan helg just nu. 
Men hade vart en helt annan grej. Så sjukt grymt.

Så ja. Har nog aldrig innan ångrat så mycket att jag bygge linje och går ett extra år.
Hade det inte varit så hade jag ju tagit studenten redan. Allt hade varit klart.. 
Hade sökt direkt. Utan tvekan! 








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?