Livet osv.

0
Kan inte riktigt beskriva det med ord.
Det är som att "det" kommer krypande, lite som en svag vindpust.

Helt plötsligt sitter jag där igen. Luften känns tung att andas, tankarna flyger mest överallt och ingenstans. 

Tänk om man bara kunde få ha det lite bra nån gång. Eller okej, bra har jag det. Väldigt ofta faktiskt. 
Men mellan alla dessa bra gånger, är allt mest skit.
Kan lixom inte riktigt sätta ord på vad det är. Men något är det. Just "det" försöker kväva mig. Det tar all energi. 

Och denna gången har det pågått lite för länge. I vanliga fall är det nån dag eller så. Men detta är allt annat än någon dag.. 
Kan sitta och stirra på ingenting hur länge som helst. Helt tomt. 
Drömmer skumma drömmar blandat med dålig sömn. 

Motivationen faller till bottnen. 
Jag fryser och jag är varm, är trött men har samtidigt oändligt mycket energi. 




Jag tror jag behöver komma bort. Jag behöver en nystart.
Just nu lever jag i en ond cirkel. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?