samlat energi - utan sömn.

0
har inte sovit speciellt på 3 nätter nu. DET KÄNNS..
 

Dck kan jag inte säga annat än att jag faktiskt samlat oerhört mycket energi denna helgen.
Har bara umgåtts med glädjespridare!
 
I fredags hade jag en kanonbra kväll. Firade Ellen som fyllde 20. Va inte helt fel att träffa gamla goa gänget igen, dessutom massa nya ansikten. bättre blir det knappt!
 
Igår vart det jobb, 7-16. Jobbade med goa brudar, as usual, så dagen gick fort.
Därefter blev det mys i mitt eget stall med mina egna pållar. 
Kvällen spenderades hos Alex, min kära bror. 
Även Jacob, Robin, Marcela, Alex Ossa och Ossas kompis kom dit. 
 
Skrattade som aldrig förr, och ja, hade ännu en grym kväll!
 
Idag jobb igen, men grymme väder och grymma tjejer så var dom timmarna snabbt avklarade!
 
Som ni kanske förstår så är jag nu ganska trött, samtidigt som jag är lyckligare än någonsin.
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?