Ge mig värme?

0
-nej.. Inte värme som i sommar och och sol. Utan värme i min lägenhet! 

Trots att elementet är så varmt att det knappt går att röra, ljus är tända i hela lägenheten och att jag ligger nerbäddad i sängen med myskläder, täcke och filt, så fryser jag.. 

Tog en dusch när jag kom hem strax efter 6, har efter det hunnit äta och fixa lite här hemma. 
Skulle mer än gärna ta en dusch till nu, endast för värmens skull!

Men ligger så skönt i sängen, så aah.. Krävs mer än så för att jag ska kliva upp härifrån. 

Lär somna snart faltiskt. 
Har haft en sjukt intensiv vecka fylld utav mycket plugg.
Jobbat idag i extrem kyla (klagar dock inte, trivs så oerhört bra!).

Jag behöver sömn. 
Imorgon väntas ännu mer jobb! 
Lite såhär känner jag mig just nu..





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?