Man stoppar sig själv.

0

Här sitter jag nu, i bilen genom vårat långa land. Eller okej. Endast mellan Malmö och halmstad. 

Men det får mig att fundera. 
Tänk så många som har stora drömmar, men sitter låsta i sin lilla hemstad, tex Halmstad. 
Det finns så många människor som inte tar den där chansen och bara drar, för sin egen skull och ingen annans.
Jag tror vi tänker för mycket.. "Tänk om..", "men.." Osv.

Vi måste lära oss våga, 
Våga ta riskerar, våga vara lite själviska. Tänka på oss själva.

Dessa tankar triggades igång då jag satt och kollade Facebook. 
Kom in på en tjejkompis sida. 
Hon tog den där chansen och befinner sig just nu i Australien och har varit där ett bra tag. 

Jag ser inte längre tjejen jag brukade känna. 
Men det gör mig inget, för jag vet att hon lever loppan just nu, hon har det jävligt bra. Jag är glad för hennes skull. 

Önskar att jag själv hade det här modet, det här tänket.
Och vet ni vad? 
En dag kommer jag ha det, jag måste bara hitta min stora dröm.







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?