Uppskattad morgon.

0
Vaknar i halvt panik när klockan ringer. 
Skillnaden på en sådan här morgon och en "vanlig", är att jag en sådan här morgon faktiskt går upp när klockan ringer. 
En "vanlig" morgon hade jag stängt av alarmet och somnat om, sedan i slutändan försovit mig. 

Kläderna snabbt på och kaffe på bryggning. 
Utseendet en sån här morgon är defenitivt inte prio ett. Go känsla. 

Vipps så sitter jag i bilen. Påväg till stallet. 
Det jag pratar om är såklart en stallmorgon. En morgon när den är som bäst. 

Hästarna ute, mockat mina boxar, fixat mat och vatten till hästarna och sopat hela stallet. 

Känns riktigt bra att sedan åka därifrån. Lämna stallet rent och fint, allt fixat och det är fortfarande morgon. 
Hela dagen framför sig och man har fått en riktigt bra start! 

Kaffet hängde såklart med i bilen påvägen till stallet. Livskraften typ.. 









NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?